«Gràcies a la llibertat d'expressió avui és possible dir que un governant és un inútil, sense que ens passi res. Al governant tampoc ».

Jaume Perich (1941-1995). Escriptor i humorista

dimarts, 20 de desembre del 2016

DIMISSIÓ.



 
              Aquet video de Jaime Ibañez desde Senija, sembla musical

No he llegit la premsa, ni els digitals, ni les opinions ni comentaris, 11 anys de tracte no els necessiten.

La notícia la vaig rebre via WhatsApp. Eren les 5.00 de la matinada aquí. Pregunto si va de debò. Que llegeixi la premsa, em contesten.

Xalò
Em preocupa, m'alegra més, la notícia que la pluja està causant danys, per la intensitat. I me n'alegro. Molts no m'entendran. D'altres, menys, saben perquè.

Doncs sentin-ho bé, aquestes pluges, tot i que causen danys, mai faran tants com un estiu sense aigua potable. Per a mi, que durant 35 anys treballi en el Servei Municipal d'Aigües Potables, en dies com aquests, els quals es produeixen cada 10-15 anys, em llançava a la carretera sense respectar avisos i perills.
La carretera desapareguda per les allaus d'aigua no em detenien. Xalo, la Llosa, Alcanalí, Parcent, Benigembla, la Vall del Pop negada, el riu Xalo- Gorgos boig buscant  la Mediterrania en Duanes de la Mar de Xabia.

Havia de veure allò, era un regal no merescut de la natura.

Adelino, quant ha plogut ?.

No sé, això ha desbordat, seran 150 o 200 litres / m2. Les Murteres, el Boc Smaig, el pantanet, tot està rebentat. Estem d'hora bona. Fi de la sequera.

Penyagolosa
Sàpiguen doncs, que amb aquesta gota freda, i les que hem conegut, amb tan sols tres dies, tenim assegurada aigua corrent a l'aixeta per a uns quants anys.

I el meu cap dona pas a la notícia amb la qual despertava. Crec que ara, després de 15 hores, no li he dedicat ni cinc minuts.

Només una frase pronunciada uns mesos després del seu nomenament: "jo, quan tanque la porta de la meua casa deixo fora tot".

Avui, no sé quants anys després, no ho sé perquè no he llegit res i no ho vaig a llegir, voldria una frase.

Una frase sincera i no de les que vénen al manual de "Redacte un bon discurs sense dir res".

Estic segur que és tal la transformació que no podria ser altra que una frase del manual.

Una parrafada per no dir res de profit.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Que vols dir-me?